2010年4月29日星期四

聰明的孩子



「我個仔真係好鬼聰明架,返到屋企就同工人講,話要搖控器。日日返完學返到屋企都掛住睇電視,又唔去訓下晏覺,次次佢都扭得掂工人比個搖控器佢,今日我仲唔收埋佢咩?佢今朝把聲有D萌,都無返學,但係又鼠左落街,之前成個幾月都無咩點返學……」

坐在小巴上的我,一面聽著後面的師奶大聲地通電話,雖然這些迫我聽說話的情況常常都有,只是透過這師奶的說話,不讓我想起這個世代的少年人。
以上的對話使我在腦海內浮現幾個問題:懂得「扭計」就等於聰明嗎?少少事就請病假,前幾個月都沒怎樣上學,不需要追上學校的進度?這個師奶還以自己的兒子為榮似的,這那事情需要在滿座的小巴上大聲宣告?現今的少年人真的幸福,有這一代的爸爸媽媽縱壞他們,由這些人取代的未來香港會變成怎樣?我難想像。

3 則留言:

  1. 我一直認為三流的學生,只因有九流的家長...無問題o架...
    今日種下的因,明天結下的果...13歲,砍友或者索K,無問題果喎...
    佢地有班咁優秀的垃圾,貢獻社會...唔錯...我起碼唔驚有人同我爭飯食先...

    回覆刪除
  2. 尼生~他們會不會與你爭飯食,明顯與你吃哪行飯有關!

    huikenneth~唉...對對對~

    回覆刪除