2010年7月27日星期二

誰對,誰錯?


數月前曾打算寫一篇關於身邊發生的事情,卻又生怕寫得不好,於是一直就停下來了。
今天終於下筆完成它了,亂寫隨寫,才是這Blog的風格吧。

~~。。。

有一天坐左大家樂吃下午茶(實在是小妹的午餐XD),後來遇上倆母女,她們就坐在我旁邊的座位上。
然後開始她們的對話,先是大概小四的女孩先說:「我都唔係想食哩個餐。」
「我排緊隊果陣你又唔諗好,到我排到收銀,問你哩個好無,你話好架。依家又話唔食,你係咪唔食呀?」
「你都無俾時間我諗,如果係爸爸,佢實知我鍾意食咩架……」
「我都無同你食過大家樂,次次同你落黎食野,你都係話食麥當勞,咁我又點會知你o係度想食咩呀,你唔講我又點知呀?哩個世界無理所當然架,你仲食唔食呀?」
「……」女孩仍然很嬲似的,在礸牛角尖。
那媽媽繼續吃她買回來的下午茶餐,然後又說:「你真係唔食啦嘛?你唔食就今晚十點等我返黎先整野比你食架喇!」
女孩望著媽媽手上的雞翼,然後緩緩地說道:「我想食雞翼……」
「咁我要食你嗌果啲野牙?你要負返個責任架,你唔食你啲野,就搵嬸嬸俾個盒你裝住佢,哩啲今晚食啦。你裝住佢,我再俾隻雞翼你啦。」

整段對話隨著我吃完午餐完畢,雖然她們的對話有點吵耳,但這個媽媽是我最近見過的媽媽中,最懂得教女的一個。

沒有留言:

發佈留言