2010年5月5日星期三

食鹽多過食米



我很少機會乘巴士,因為時間關係大多都會乘搭港鐵(還是喜歡叫地鐵)。今天在巴士上遇到三個年屆六十五的婆婆,她們說起領綜援的問題:

「果個阿伯每個月綜援有成萬四蚊,真係好過打工呀!佢先五十幾歲,d仔女又去晒外國讀書,佢得閒就去飲下茶,再唔係就返大陸搵女仔,不知幾清閒。最近先娶左個十六歲o既老婆,個女仔咁後生梗係要搵食啦,不過佢咪又係咁得閒,仲有錢飲下酒咁。但係我識得一個女人,佢搵埋搵埋幾千蚊,但係一個女人要養幾個仔女,仲話要養埋o係大陸o既老豆老母,點夠食丫!佢之前申請過綜援,但係又唔批,都唔知d政府官員點做野架,應該查o既又唔查,d官員真係仆直架!」

「哩個世界係咁架囉!忠忠直直,終需乞食;奸奸狡狡,朝食晚飽嘛。」

~~...

不久之前聽說過政府的扶貧政策有很大漏洞,今天又聽到這幾個婆婆的說話,想起「同人不同命,同傘不同柄」這句俗語。其實大家的理想都不同,大家所持的指標都不同,只要懂得這世界的「遊戲」規則,願意放下面子尊嚴,在香港能三餐溫飽應該不難。不過人各有志,我們又接受一輩子過著悠閒生活的人生嗎?

p.s.此圖片有些「鬆郁朦」,不過沒關係吧。

6 則留言:

  1. 若果...我可以去到五十幾歲,仲可以娶到個十六歲老婆...我唔介意無面子...(茶)

    回覆刪除
  2. 如果係我就一定告發嗰個阿伯啦,
    係佢後面講有乜用,
    不如投訴佢,
    等啲錢放落去啲有需要嘅人身上啦,
    中國人就係咁,
    各家自掃門前雪,
    但又要係人背後說三道四噃,
    做啲嘢解決嗰問題最實際!

    回覆刪除
  3. 尼生~
    你真係呢...其實大陸人想落黎香港,先會嫁佢架o者!

    新鮮人~
    其實香港人大部分都好鍾意投訴架!不過我諗佢地覺得事不關已,唔多理o者,係吹水用架咋嘛

    回覆刪除
  4. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  5. 對方的目的,不重要...重點在於...50歲都娶到個16歲,已經好足夠...(茶)

    回覆刪除
  6. 尼生~我真係服左你喇!

    回覆刪除