2010年5月4日星期二

信任vs放任



昨天在「牡丹樓」聽到三個女生在傾訴感情事。所謂「三個女人一個墟」,陪身旁那位吃薯條之餘,當然就花些少集中力於這三個女生的說話之上:

「我懷疑我男朋友唔單止得我一個女朋友。最初同佢一齊,佢已經話咩大時大節都唔洗預同佢慶祝,話果d時間都會陪屋企人。之後生日前一個月,佢已經話有friend約定左,完全無預我會陪佢過生日。最近發現佢facebook有d相係同另一個女仔一齊影o既,仲幾親密添呀!」

「咁你有無問過佢,個女仔係邊個呀?」

「佢叫我唔好亂諗野,仲話我成日管住佢。我男朋友姓陳,個女仔姓溫架喎,點睇都唔係親戚啦!」

「咁你仲想唔想同佢一齊呀?」

「我都唔知自己想點呀,以前d男朋友對我好,我又唔鍾意,都唔知我係咪咁犯賤。」

「係咁架喇,佢對你好就搞到你覺得理所當然咁;佢對你唔好,咪釣住你條引囉。」

~~...

聽到這裡,我再沒有留心下去,因為聽下去都沒意思。曾經有男生跟我說過,這些男生隱瞞女生的原因都是不想女生為此傷心,不過與其隱瞞,為甚麼最初又要做這些會令女生們傷心的事情呢?兩個人之間應該存在信任,但請不要利用這種信任變成自己的放任。是因為有這種人存在,才會令這些曾經被傷害的女生不再相信愛情,起碼,我認為這是其中一個重要成因。

想得太多,說話太多了嗎?

6 則留言:

  1. 牡丹樓 XD
    chloe中吉普毒了?

    回覆刪除
  2. 當局者迷,
    嗰個女仔明知自己男友咁就唔知自己想點,
    真係自己攞黎衰,
    唉~~~~

    回覆刪除
  3. 哈哈,同事們都這樣說的!

    咁講真,係個男仔控制得好O者~
    當局者,好難唔迷架喎!

    回覆刪除
  4. 這就是性格決定命運,
    有啲人清醒啲就唔會泥腳深陷,
    有啲就繼續沈落去了!

    回覆刪除
  5. 性格/.\其實某程度上都係環境造成架喎!

    回覆刪除
  6. 人,天生就係犯賤,以上...(茶)

    回覆刪除